mandag 14. april 2014

Brygg til fruens sommerfest + tappetårn

Heldigvis så har jeg en utrolig tålmodig kone, spesielt når det gjelder mine hobbier, så når det dukket opp et spørsmål om jeg kunne brygge noe øl når hun skal holde sommerfest for jobben sin...ja da var jeg ikke vanskelig å be.

Har valgt ut 3 brygg jeg har tenkt til å lage

#13 Lervig - Lucky Jack
Lervig Lucky Jack Allgrain ølsett 25L
En lys APA som bør kunne være greit på en slik fest

#14 The Missus Spescial On a Rainy Day
En litt enkel porter etter ønske i fra fruens kolleger. Basert på Nøgne Ø sin,
men gjort om endel endringer - Mindre bitter, mer malt

#15 The Missus Hoppy Summer
En versjon 2 av batch #11. Igjen basert på Nøgne Ø sin IPA, men denne er nå så forandret
at det har nesten ingenting å gjøre med orginalen. Forskjellen i fra #11, er at jeg har økt humlen
med 10% på alle step under kok, og økt med 20% på tørrhumlen. Dette tror jeg blir min
perfekte sommerøl!

Blir spennende og høre dommen når jeg kommer så langt.


Jeg spurte både diverse bryggebutikker om de kunne tenke seg å ta inn en ferdig bygget kegerator, for jeg kan ikke se at det er noen i Oslo og Akershus området som har dette. Bryggeland var de eneste som svarte,
og joda...de har nå fått dette inn på lager....og ja, denne er nå bestilt...hehe. Skal bli artig å teste.

http://bryggeland.no/kegerator-kjoleskap-med-tappetarn-og-co2.html

NYTT

Produktbilder:

Kegerator - Kjøleskap med tappetårn og Co2

Produktnummer: 3848

Send tips om dette til en venn
TILGJENGELIGHET : På lager. Sendes innen 24 timer.
kr 6 998



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar