lørdag 17. september 2016

Dobbel 'thumbs up' til Bryggselv - Fornøyd kunde

Selv om ikke er en trofast kunde hos Bryggselv, ja jeg kjøper hvor jeg føler for, så er jeg stort sett alltid fornøyd med servicen der, både i butikken på Hasle og leveranser i fra hovedlageret. Men nå følte jeg at det var på sin plass å skryte litt.

Første tommel opp får de fordi at jeg, i forbifarten mens jeg var i butikken og ventet på å få kvernet opp endel malt, nevnte til en av de andre anssatte at de kansje burde ta inn pakninger til oksygenregulatorene som de selger...og denne karen sa, bare: "vent litt så skal jeg se om jeg kan finne en som passer". Så gikk det 2 minutter og så:"værsågod, denne kan du bruke...og få". Det kaller jeg skikkelig service. Og ja, den passet og nå er regulatoren min helt tett igjen. Hadde nok strammet den for mye et par ganger.
Ikke stram til denne regulatoren for stramt.

Neste tommel opp er fordi min ICT-310 gjæringsskap temperatur kontroller plutselig hverken slo inn på varme eller kulde. Jeg fikk heldigvis satt inn min gamle hjemmesnekrede STC-1000 før det ble for kaldt for min Snøblind dobbel weissbock med WLP 830. Jeg skref ihvertfall en mail til Bryggselv hvor jeg fikk raskt svar hvor de spurte om jeg kunne komme innom hovedlageret slik at de kunne få tatt en kikk på den. Jeg gjorde selvsagt det, de fikk testet den...og ja, de fikk den ikke til å slå inn de heller, så jeg fikk ny på stedet. Så kun et par timer etter jeg hadde skrevet mailen så hadde jeg en ny en hjemme. Sånt blir det trofaste kunder av.
Ikke vanskelig å se når jeg satte inn STC-1000 i stedet for ICT310 (rød graf)

PS. STC'en står fremdeles på weiss bocken, det er jo dønn stabil. 54 og 55 grader Fahrenheit hele tiden er rimelig bra innafor det...12,2 og 12,7 grader Celsius.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar