fredag 14. mars 2014

Komplett kegerator i Oslo/Akershus området



Før jul så lekte jeg litt med tanken rundt en sånn ferdig og komplett kegerator slik som:http://beermeisters.com/product/triple-tower-with-black-door-homebrew-value-line-3-kegs-included



 I etterkan så har jeg kjøpt meg 2 stk 9 liters Cornelius fat med CO2 flaske og regulator...
...og har vel funnet ut at fat er veeeldig behagelig.

Jeg sendte derfor mail til Humle og Malt i Skien (som har dette), Bryggselv.no og Bryggeland.no
for å høre om dette var noe de hadde tenkt å ha på lager fremover.

Humle og Malt svarte etter noen dager og sa at de ville ha det på lager men kun i svart. Sender ikke
dette i posten så man må da evt. kjøre til Skien for å hente. Litt tungvint.

Bryggselv.no har ikke svart i det hele tatt (over 1 uke siden jeg sendte mailen)

Bryggeland.no svarte at det kom til å være på lager i løpet av neste uke. Tilfeldig? Sa ikke noe om fargen.


Så får vi se da. Har fått godkjenning av fruen til å ha dette på kjøkkenet så lenge hun kan bruke
av av fatene til vann med kullsyre. En rimelig pris å betale spør du meg.

Kansje det blir kegerator til neste uke? :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar