fredag 1. august 2014

Bare en liten oppdatering på sirkulasjonspumpe..



Det er jo typisk det, når det står på Humle og Malt sine sider at de har BB60 pumpen "På Lager"
og så viser det seg etterpå at den ikke finnes på lager...og de får den først inn i september en gang.

Men det skal sies. De sendte meg raskt en mail om dette og sa i fra, så det er fremdeles betydelig
bedre enn en annen brygge butikk-som-jeg-ikke-skal-nevnet-navnet-på. Humle og Malt var også raske med å avbestille varen, så fremdeles thumbs up til Humle og Malt i fra min side.


Enda raskere til å svare var olbrygging.no når jeg sendte mail i går ettermiddag og spurte de om de hadde pumpen på lager. Fikk svar etter noen minutter, fikk bestilt og på trackingen hos posten så står
det at den allerede har ankommet Oslo i dag morges. DET kaller jeg kjapt!

Da ser det ut til at det blir brygging av min Stone - Arrogant Bastard i helgen...WOOHOO, hehe...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar