torsdag 9. oktober 2014

Brew Journal bestilt

Siden min tidligere bryggelogg gikk til helvette men bryggetabben på batch #22, så måtte noe gjøres.
Vurderte lenge å lage meg et nytt eget system, men på en annen side så har jeg ikke tid eller ork til det om dagen. Men bryggelogg MÅ jeg ha i hvertfall...

Har lenge sett på denne:


http://kegscode.com/brew-journal/

Det klødde litt for mye i bestillingsfingrene i dag, så det ble: pokker heller...jeg bestiller den!
Med frakt og alt så ble det på ca.50,-$

Er ikke sikker på om den er optimal, men har hørt i fra flere andre som har skrytt veldig av den.

Kommer tilbake med rapport om hvordan den den er når jeg har fått den.

Her er i hvertfall noe av det den inneholder.



Effective Layout

The Brew Journal’s layout provides a friendly and organized way to log each step of the process regardless of your personal preferences.

Hop Chart

See what your hop options are when you are creating your own unique recipe, or in case you are looking for a substitution in a recipe you currently have.

Glassware Guide

Believe it or not, the glassware makes a difference when you are tasting a beer. We decided to include a quick glassware chart to help you choose the right glass for the right beer.

ABV Chart

Instead of having to look for ABV formulas and cracking the numbers yourself, now you can take a quick look at the ABV Reference Chart! We did all the math for you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar