fredag 15. mai 2015

Hjemmesnekra ølkasser - litt reklame for en kompis

Okei, så er jeg kansje ikke helt objektiv her sånn, men disse kassene synes jeg er så fine at jeg valgte å lage en bloggpost ut av det.

En kompis i fra barne og undomstiden har startet å lage ølkasser sånn på si, og som et resultat av at jeg brygger mer enn jeg forbruker er at jeg blir sittende igjen med endel flasker øl som jeg liker å gi bort til venner og kjente. I den forbindelse har jeg tenkt litt på at jeg kansje kan gi bort hjemmebrygget øl i presang i større grad en det jeg har gjort til nå, så det er her disse ølkassene kommer veldig til sin rett etter min mening.

Hjemmelaget...ingen er helt like...håndverk...fantastisk!
Disse ølkassene fylt opp med 6 øl er i hvertfall en gave jeg ville satt stoor pris på. Disse er, etter min mening, så flotte at her trengs ingen inpakning eller noe.

Prikken over i'en. Utrolig kuult!!
Morten Krogh, eller Kokken Krogh, som han liker å kalle seg, selger disse kassene for 200,- stykke og det er de vel verdt etter min mening. Ønsker man prikken over i'en, så kan man også få frest ut eller lasergravert tekst eller logo (på begge sider) på disse for 200,- ekstra. Virkelig sneisent.

Hvis du selv ønsker å få tak i Morten, så er det bare og sjekke denne tråden på Norbrygg sitt forum:
https://forum.norbrygg.no/threads/hjemmelagde-olkasser.27775/#post-284298


Ellers så kan man kontakte han på : morten@kokkenkrogh.no


Hvem ville vel ikke likt å få noe sånt i presang?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar