torsdag 5. november 2015

Styreskap - Lite tid, men litt fremgang

Verdens største tidstyv: Hverdagen

Ikke lett å få tid til noe som helst, men jeg har nå fått sneket til meg litt jobb med styreskapet.
Jeg trodde at jeg endelig hadde fått alle delene jeg skulle ha, da jeg plutselig oppdagent at den ene
Sestos'en var for 220v og den andre for 12/24 volt....Doh! Jaja, da var det bare å bestille en til da og vente enda litt til. Jeg kommer til å lage ferdig hull til den og jobbe videre med det jeg har uansett.

Mangler litt kabelsko og sikringsholdere og sikringer, men dette skal jeg se om jeg kan få tak i til helgen.


Her er i hvertfall hvordan styreskapet er tenkt ferdig i 2 forskjellige versjoner. Versjon 1 er slik jeg ser for meg nå og versjon 2 er hvis jeg etterhvert skulle ønske meg en Sestos Timer modul og en reset knapp. Jeg er fremdeles usikker på om jeg strengt tatt trenger dette. Brewday Timer på telefonen fungerer helt fint det (MS telefon, så får ikke kjørt Beersmith på den desverre).
Versjon 1. Uten timer og reset

Versjon 2. Med timer og reset



Ellers så kom jeg i gang med kuttingen av hull i skapdøren, og jeg ble NESTEN ferdig før sidekutter bladet gikk åt skogen...Doh! Jaja, det var bare å ta resten for hånd, og slik ble det seendes ut:
Grovkutting ferdig
Etter litt grovjustering. Skal nok bli bra til slutt.


Dette er på ingen måte ferdig og det er ikke vakkert...det er ikke spesielt rett engang men det skal fikses. Nå er det filing og sliping til det blir bra nok som gjelder. Det er jammen godt det er høst og mørkt og dårlig vær når jeg ikke har mulighet til å gjøre dette inne...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar