onsdag 27. november 2013

Bryggertabber tråden hos Norbrygg

Det er godt å se at det er fler en meg som kan gjøre feil når det brygges. Når sant
skal sies så fra vel de fleste driti seg ut fra tid til annen, men det er spesielt ett innlegg
hos Norbrygg som man bare må få med seg. Jeg lo i hvertfall så jeg grein når jeg leste
det.

Dette er på side 56(!), litt ned på siden og et innlegg i fra en som kaller seg runarstock:
http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,581.831.html

Bl.a:
"Pumpa kasta jeg ut av vinduet med medfølgende og resterende påmonterte slanger, og mere søl. Det var helt til jeg oppdaget i blindt sinne at jeg trengte de forbanna slangene"

"Kunne antakeligvis stirret oppkok på kjelen nå om jeg ville. Det om jeg noen gang får fylt den opp. Meskinga har nå tatt 4 timer. Jeg er sint."

Mye bra lesing i bryggetabbetråden. Anbefales :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar