mandag 18. november 2013

Utstyr - Del 1

Så...før noe som helst kunne brygges, så var det dette med å få bestemt hvor mye
penger man ville legge i utstyr da. Vel, for min del var det faktisk litt omvendt: Hvor
mye tid var jeg villig til å legge i bryggingen?

Med 2 små barn i hus og dertil tilhørende aktiviteter osv., så er tidklemma fryktelig overhengende
om dagen, så derfor var tid og temperaturstyring pri1 for min del. Altså utstyr hvor du mater inn
hvilken temp og hvor lenge f.eks kokingen skal foregå.

For min del så var det en som skilte seg ut veldig raskt:
Brewster i fra Brevolution i Danmark.
Den har temp- og tidsstyring, er emaljert så rengjøring er enkelt, pumpe til sirkulering, man kan løfte
opp meskeinnsatsen så den kan renne i fra seg, motstrøskjøler, filter og kraner....i det hele tatt. Et
komplett sett som er enkelt å sette opp og enkelt å bruke. I tillegg er det veldig gode instruksjonsvideoer
på hjemmesiden: http://brewolution.no/

Min ble kjøpt inn i fra Bryggeland (http://bryggeland.no/brewster-bryggemaskin.html) som jeg
hentet på posten 2 dager senere. Kjapt og flott levert.

Slik ser den da ut ferdig satt opp:



Del2 blir litt rundt om hva jeg kjøpte i tillegg.....kommer snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar