tirsdag 23. juni 2015

Etikettskriver - Fått printet ut noen labels som jeg er passe fornøyd med..

Noen stor grafisk artist vil jeg aldri kunne bli, men det går an å få til noe som man kan si i seg fornøyd med i hvertfall.


Jeg har prøvd å holde meg til de fontene som jeg bruker i DBM logoen til øverste del av etikettene, mens på dataene nederst valgte jeg en litt mer nøytral font.

De 2 øverste fontene (de jeg bruker i logoen) heter:
- Moonhouse
- Chrushed

Den siste fonten (brukes til OG, FG, ABV, bryggedato) heter:
- Gulim

Synes det ble ok uten for mye rot. At skriveren kutter i riktig lengde og de er selvklebende gjør det hele veldig raskt og enkelt. Jeg lagrer også hver batch til en egen fil på Skydrive (i fra programmet som følger med skriveren), sånn at det er lett å finne tilbake.

Det eneste som nesten er litt irriterende nå er at når jeg viste fruen den orginale clipart'en som jeg bruker i bakgrunnen, som da er i farger og tar seg mye bedre ut, så sier hun: "Hvorfor kjøpte du ikke etikettskriver med farger i stedet" - Doh! Og jeg som tenkte at jeg skulle kjøpe noe rimelig og smått som hadde en grei WAF-faktor...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar