tirsdag 16. juni 2015

Tilbake til gammelt tema...

..html kunnskapene er ikke hva de var lengre dessverre. det var endel som jeg ikke fikk til å tilpasse slik jeg ville ha det. Jaja, får heller fokusere på mer innhold da.


Ikke så mye nytt som skjer om dagen, men satser på å få tid til 2 brygg til før ferien starter. Jeg trenger å få laget porteren min igjen (basert på NØ, men juster endel). Alltid godt med en god porter, selv på varme sommerkvelder. Tenkte også å teste ut Jamil Zainasheff sin : Jamil's Weed, Feed, And Mow. Et gressklipper øl som er lett og lyst men likevel har litt tyngde og smaks forsterkende alkohol...altså en kølsh på 6,9%...spennende.

Fruen hadde også en jente-harrytur og fikk selvfølgelig med seg en liten handleliste i tilfelle de skulle innom polet, og jammen fikk hun ikke tak i alt jeg hadde notert. Her blir det litt av hvert og teste ut utover. Det gledes!

Blir nok ikke ferdig på 1 kveld med dette.


Forresten så står det 2 stk Cascade stiklinger i vann nå som kan hentes hvis noen skulle ønske. Cascade planten er virkelig i form om dagen så her kommer det nok enda mer snart. Kent Goldings planten har endelig begynt å vokse også, så jeg håper å få tatt stiklinger av den etterhvert også. Det er bare å si i fra.

Har vel gitt bort 9-10 stk stiklinger til nå og kommer til å gi bort så lenge det kommer opp mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar