onsdag 16. desember 2015

Nye ølkorter og t-skjorte med logoer

Dette er noe jeg bare har hatt lyst til å teste og ikke noe som jeg anser som viktig i det hele tatt.

Korker med logo er det jo mange som jeg kjenner som har bestilt i fra USA, men jeg tenkte jeg skulle sjekke ut den norske siden, korker.no:
Designeren på websiden funker akkurat så bra som man skulle forvente, så det var bare å laste opp logoen min (uten bakgrunn) og trykke bestill..men..jeg hadde ikke bare lyst til å teste hvite korker (som jeg liker best) med svart skrift. Hva med svarte korker med svart skrift og hvit bakgrunn?


Som sagt så gjort. Bestilte 100 stk av hver på en tirsdag og på fredag så lå korkene i postkassa.
Dævven, stort kjappere er det vel ikke mulig å få de.

Og her er resultatet:




Må si jeg er særdeles fornøyd med dette. Bokstavene er klare og fine uten ujevnheter og de virker ikke som de kommer til å flasse av eller noe. Det virker i det hele tatt veldig bra.

Jeg fikk også med en ølbrikke som test, og selv om den ble veldig tam med bare logoen min, så er dette noe jeg godt kunne tenkt meg å se mer på.


Hvis det er en liten ting jeg skulle ønske de får fikset opp i, så er det å kunne betale med PayPal i stedet for å måtte forhåndsbetale. Dette er noe de er klar over at ikke virker, så det blir vel fikset opp i. Alt i alt, her kommer jeg garantert til å bestille flere korker, for dette var topp service.


Så var det t-skjorte da. Her har jeg prøvd å få det til skikkelig på flere norske websider, men endte til slutt opp med spreadshirt.no. Joda, det står .no, men det er et internasjonalt selvskap som produserer t-skjortene i Tyskland.

191,- pluss frakt på 49,-, så ble totalsummen på 240,-. Ikke akkurat billig for en (Premium) t-skjorte, men for meg så var det viktigste at jeg fikk logoen slik jeg ville ha den. I tillegg så kan man her får produsert logoen på piquet skjorter, hodies, kopper, caps, string tanga og gud vet ikke hva. Stort utvalg og muligheter i hvertfall.

Denne er fremdeles på vei i fra Tyskland, men dette er omtrent hvordan den vil bli:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar